Saturday, November 10, 2012

Autumn break pictures

Hello!
It's been a few weeks since my last post...i know...it's very challenging to do few things at once, but i am trying to...very hard ;)
And i promise myself to do better :) Now it's getting quite busy before Christmas, so i should be able to show You some projects  very soon... there  will be some festive wreaths, bubbles and new wooden items available to view and purchase on my website -> www.ilovecreations.co.uk ... can't wait to show them to You :)


But today i want to show You something else..my pics from our autumn break in Poland... 



















here's an autumn in my hometown Zamość- isn't it beautiful?
Hope You like it  :)
Take Care
M.
x

2 comments:

  1. Pięknie w Zamości:) Na stronce masz wiele przepięknych przedmiotów, które stylowo bardzo mi odpowiadają, najbardziej chyba taca z bluszczem, ze względu na pięknie postarzone drewna i kompozycję. Mam nadzieję, że tutaj też będziesz wklejać co nie co prac i opowiadać o nich:) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Ci bardzo :))
      Taki mam zamiar, ale ciezko pogodzic prowadzenie strony, fan page na FB, blogowania i decou i jeszcze zycia poza :)) ale naciagam swoj czas ile wlezie i mam nadzieje, ze ud mi sie wszystko ladnie zgrac, wiec zapraszam serdecznie. Ja czesto bywam u Ciebie, bo strasznie podobaja mi sie Twoje prace.

      Delete