Saturday, August 3, 2013

...bo kazdy przedmiot musi ''odlezec'' swoje ;) Romantic Lavender Tray

Hi!
Hope You're well. Just a quick post about one of my latest projects. Lavender crate/ tray. I love lavender- it's very nostalgy, summery and romantic, and it smells divine... just like them sunny days :)
So here's my project, hope You'll like it :)
Thanks for stopping by



hey!
Kazdy, kto z decoupagem ma mniej lub wiecej do czynienia pewnie przyzna mi racje w tym momencie. Chodzi o to, ze przedmioty zanim nabiora swego ostatecznego charakteru musza swoje odlezec, nabrac jakby ''mocy urzedowej''. Moze nie wszystkie, ale pewnie znaczna wiekszosc ;). Ja tak mam...nawet bardzo czesto, choc zdarzaja mi sie i takie momenty, kiedy patrze na przedmiot z surowego drewna, a dokladnie wiem jak bedzie za moment wygladal...
W przypadku skrzyneczki/ tacki, ktora Wam chce dzis pokazac bylo...hmm...no coz...tragicznie!...Nie wiem dlaczego, ale ciegle cos mi w niej nie pasowalo. A to rozmiar, a to ksztalt...a to nie mialam odpowiedniego papieru ( choc patrzac na moje ''cukiereczki''ciezko w to uwierzyc ;)). Skrzyneczka przelezala swoje...5 dlugich miesiecy poniewierki ;)  i nadszedl ten dzien. Pewnego dnia wracajac z synkiem ze spaceru zachwycil mnie krzak lawendy w jednym z ogrodow. Byl ogromny i pieknie pachnial...Uwielbiam lawende... jest taka letnia, nostalgiczna, kojaca...
Przenioslam to moje rozmarzenie na swoj projekt i oto co wyszlo...






 
Mam nadzieje, ze Wam sie podoba :)
Dziekuje za odwiedziny i zapraszam ponownie!
Tymczasem cieszcie sie sloneczkiem i latem :)
pa!

Take care!
Enjoy the rest of the summer :)
love
M.
xx

11 comments:

  1. Mnie się bardzo podoba!
    uwielbiam takie "sponiewierane", "sczochrane" i pokropkowane, niby atramentem ze starego wiecznego pióra, prace :)
    Bardzo, bardzo mi się podoba.
    Będę tu wpadać :)
    Pozdrawiam z dalekiego Posen, Vika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki Vika :)
      zapraszam serdecznie!
      a wiesz...ze my to sie chyba znamy nawet :)pewnie mnie nie pamietasz, bo to daaaawno bylo
      pozdrawiam z dalekiego Leeds

      Delete
    2. No zaintrygowałaś mnie!
      Puść trochę farby :)

      Delete
    3. dawno temu ( jakies 14 miesiecy ;) kiedy zaczynalam stawiac swoje pierwsze kroki w decou zalozylam profil na forum dekupkowym o czym po 2 miesiacach zapomnialam, ale przez ten czas zdazylam powzdychac do Twoich prac :) chyba nawet udalo nam sie zamienic pare slow :) szuklam pozniej jakiegos Twojego fanpejdża lub bloga, ale bez powodzenia...az tu dzis przez przypadek :)

      Delete
  2. hahaha, no popatrz jaki ten świat jest mały :)
    Ale jest mi ogromnie, ogroooomnie miło, że mnie pamiętasz...
    Naprawdę chciało Ci się szukać mojego bloga???!!!
    On młody bardzo, bo zdecydowałam się go założyć dopiero w kwietniu, Ty jesteś o wiele bardziej zaawansowana blogerką (zaraz zresztą sobie Ciebie dodam, bo naprawdę bardzo mi się u Ciebie podoba :))
    a fanpejdż też już funkcjonuje, co prawda kulawo, bo jeszcze niedopracowany, ale jest :)
    a powiedz no mi jeszcze czy dobrze kojarzę... masz rodzinne związki z Posen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojj do statusu blogerki w ogole! brakuje mi jeszcze duuuzo, nie zawsze ogarniam czasowo, zeby popisac...zaluje bardzo
      to juz wiem, czemu Cie nie znalalzlam nigdzie :)
      podlinkuj swojego FP
      ja zapraszam do siebie
      https://www.facebook.com/pages/Love-Creations/378492912181297

      Delete
    2. aaa...i nie, nie mam nikogo w Twojej okolicy

      Delete
  3. No tak... ta taca z zielonym bluszczem :) - już ją widziałam, jestem w domu :)
    A linka masz tu:
    https://www.facebook.com/astrolabiumart
    Bardzo się ciesze, że tu trafiłam.

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się podoba ta taca. Świetnie ją postarzyłaś. Ma swój klimat, taki jak lubię.
    U mnie też niektóre prace muszą odleżeć ! I to wcale nie krótko. :)
    Pozdrawiam. Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje Co bardzo :)
      Tez bardzo lubie takie postarzone prace i coraz ciezej mi jest wykonac ''czysta'' ehh...ten vintage ;)
      pozdrawiam

      Delete